Een duaa

hihi

New Member
Salaam oe alaikoem!

Oh Allah, ik bedank U voor deze dag. Ik bedank U voor het feit dat ik kan zien en horen. Ik ben gezegend omdat U mij vergeeft en begrip voor me heeft.

Oh Allah, U heeft zoveel voor me gedaan en U blijft mij en mijn familie zegeningen geven. Vergeef ons vandaag voor alles wat we hebben gedaan,gezegd of gedacht dat U niet blij heeft gemaakt. Ik vraag U nu voor Uw vergeving.

Oh Allah, bescherm me alsjeblieft van al het kwaad en gevaar.
Help me Allah om vandaag een nieuwe start te maken met een nieuwe houding en veel dankbaarheid jegens U. Laat me het beste maken van iedere dag om mijn geest te zuiveren opdat ik dichter bij U kom.

Geef me het geduld om alles te accepteren. Laat me niet huilen en jammeren over de dingen waar ik geen controle over heb. Zorg ervoor dat ik de zonden altijd door Uw ogen blijf zien en ze herkennen als ‘slecht’.

En wanneer ik een zonde bega, laat me berouw tonen en Uw vergeving ontvangen. En wanneer deze wereld zich voor me sluit, laat me dan aan U denken oh Allah, zodat ik me even terugtrek naar een rustige plek om Doe3a te doen.

Dat is het beste wat ik kan doen wanneer ik boven mijn krachten moet handelen. Ik weet dat wanneer ik geen Doe3a kan doen, U naar mijn hart luistert. Blijf me pushen om volgens Uw wil te handelen. Blijf me zegenen opdat ik een zegen ben voor anderen.

Oh Allaah, houdt me sterk om de zwakkeren te helpen. Hou me positief denkend opdat ik motiverende woorden heb voor anderen. Ik doe Doe3a voor degenen die verdwaald zijn en die hun weg niet kunnen vinden.

Ik doe Doe3a voor degenen die verkeerd zijn begrepen. Ik doe Doe3a voor degenen die U niet goed kennen en niet dicht bij U staan.
Ik doe Doe3a voor degenen die niet geloven. Maar ik bedank U dat ik geloof. Ik geloof dat Allah mensen verandert en dat Allah ook dingen kan veranderen.
Ik doe Doe3a voor al mijn zusters en broeders.

Voor ieder gezin en voor alle gezinsleden. Ik doe Doe3a voor vrede, liefde en geluk in hun huizen. Ik doe Doe3a voor ieder die dit leest dat diegene mag weten dat
geen enkel probleem, omstandigheid of situatie groter is dan Allaah.

Iedere strijd ligt in jouw handen, aan jou om er tegen te vechten. Ik doe Doe3a dat deze woorden het hart bereikt van ieder die dit leest. Dit is mijn Doe3a. Amien Ya Rabbi Al3alamien!


Wa3alaykom Wasalaam warahmatoeAllah
 
Top