Als een man trouwt heeft hij de helft van zijn geloof vervuld

Proud_Muslima

New Member
Salaam 3alaykoem ikhwanie fielaah

onze profeet SAW heeft gezegd: "Als een man trouwt heeft hij de helft van zijn geloof vervuld".

ik ben zelf alhamdulilah gelukkig getrouwd maar ik heb een een zuster echt en machalah zuster die ik heel graag getrouwd wil zien. zoals jullie weten gaat het met deze wereld vooral de samenleving waarin wij leven bergafwaarts en op het moment dat je een jong vrijgezel jonge/meisje bent is het heel moeilijk om jou voor de 100% op jou geloof te richten. sheitan maakt van ons misbruik als we alleen zijn ,een soort leegte hebben.

ik kan heel lang doorgaan over de voordelen van trouwen maar ik neem aan dat jullie die al kennen inchalah. mijn vriendin is 26jaar echt een machalah zuster is zij. zij spreekt arabisch en doet kennis op en deelt deze weer aan anderen.

ik ken haar goed en weet wat ze wil, dus hier komt het
- een prakteserend man ook qua uiterlijk>>baard, broek met korte pijpen
- nationaliteit enzo boeit haar niet voor mij part ben je chinees
- een man die de wil heeft om kennis op te doen
- een man die hijra wil doen in de toekomst en zijn kinderen hier niet wil opvoeden
- een man die qiyam layl bidt
lol ook hier kan ik eindeloos over doorgaan maar ik bespaar het jullie

als iemand interesse heeft of kent een broeder die mss ook wil trouwen pm me dan.

ik hoop niet dat sommige mensen raar opzullen kijken van mijn topic want trouwen is zoals ASW al zei de helft dan je Dien.

Salaam Alaykoem
 
Top