Antilliaanse Moslims

Ismaïl219

New Member
Assalamaleikoem,

Ik zou graag in contact willen komen met Broeders en/of zusters van Antilliaanse afkomst. Ik ken verder geen andere antilliaanse moslim behalve mezelf. Lijk mij leuk om ervaringen uit te wisselen en te praten over hoe wij de islam beleven. En ook elkaar steunen en helpen in het vergaren van kennis over Islam.
Insha Allah zullen jullie op mij post reageren

Moge allah jullie allemaal zegenen.

Assalamaleikoem,

Ismail219
 

amitaf

New Member
Assalamaleikoem,

Ik zou graag in contact willen komen met Broeders en/of zusters van Antilliaanse afkomst. Ik ken verder geen andere antilliaanse moslim behalve mezelf. Lijk mij leuk om ervaringen uit te wisselen en te praten over hoe wij de islam beleven. En ook elkaar steunen en helpen in het vergaren van kennis over Islam.
Insha Allah zullen jullie op mij post reageren

Moge allah jullie allemaal zegenen.

Assalamaleikoem,

Ismail219



UP voor jou.
 

Michel2011

New Member
Hallo iedereen...Bon dia...,

Ik zal me allereerst even voorstellen. Ik heet Michel, woon in Utrecht en ben net afgestudeerd als docent geschiedenis. Zelf ben ik van Arubaanse afkomst en ben ik al enige tijd in contact gekomen met Antilliaanse en Arubaanse moslims en ben ik hier enorm in geïnteresseerd. Zo heb ik een Youtube account aangemaakt en wat films erop kunnen zetten. Zo heb ik doormiddel van de contacten Anwar (Anouar) kunnen ontmoeten. U kunt de youtube films kijken via PresentWorldView of door Antilliaanse moslims in te typen.

Nu ben ik dus al enige tijd bezig met het zoeken naar
Antilliaanse en Arubaanse personen die zich hebben bekeerd tot de Islam en die hier graag in gesprek met mij willen gaan. Mensen die graag hun bijzondere verhaal van bekering willen vertellen en misschien wel andere mensen kan inspireren.

Ik wil namelijk de verschillende interviews bundelen en misschien wel met extra informatie over de Islam in boekvorm uitbrengen, maar dat is een volgende stap in een verdere stadium. Misschien wil je en kan je me hiermee helpen. Zo ja, dan wil ik je meer over mijn project vertellen.
Ik vind namelijk deze groep een bijzondere groep die ik door mijn belangstelling meer bekendheid, erkenning en herkenning kan geven.

Wilt u hier meer van weten of wilt u me helpen. U kunt dan een bericht sturen of stuur een reactie.

Groeten en ik hoor het graag, Michel
 
Top