In the court of the Chechen king

Shishani

moderator
Staff member
People &Power - In the court of the Chechen king - 21 Oct 09

Ramzan Kadyrov, the Kremlin-backed Chechen president, is portrayed in the West as more of an autocratic gangster than a politician, often accused of brutally suppressing human rights. But how is he regarded in Chechnya itself?

http://www.youtube.com/watch?v=v8GgwFl5jxM

[yt]v8GgwFl5jxM[/yt]

Wat is de kijk van het Tsjetsjeense volk op hun president? Waarom haten sommigen hem? Wat gebeurt er in de republiek Tsjetsjenië dat 2 oorlogen heeft meegemaakt? Hoe zit Grozny, de hoofdstad, er nu uit, dat in 2003 als de meest verwoeste stad ter wereld werd genoemd?
 

Shishani

moderator
Staff member
Alles voor de "=" wegdoen, en dat wat erna is tussen "yt" en "/yt" zetten. Zet in plaats van de aanhalingstekens de vierkante haakjes.

Wij weten hoe die man is, en hij is niet de enige. Er zijn mensen die shirk (afgoderij) verspreiden, aanbidding van de graven (aanroepen van doden) enz.
Alles wat iemands Islaam teniet doet...
 

BintShishaan

AmatuLlaah
Minpunten:
-Hij is de grootste moordenaar.
-Hij vermoordt de mudjahideen.
-Hij werkt voor de ongelovigen.
-Hij laat mensen mishandelen.
-Hij doet shirk.
-Hij handelt niet volgens de Shari'ah.
-Hij vermoordt familieleden van de mudjahideen.
-Hij en zijn werkers verspreiden leugens over de mudjahideen.

Dat zijn maar zijn bekende daden..dus hoeveel onbekende slechte daden zal hij wel verricht hebben?

Pluspunten:
-Hij liet >200 mensen naar Mekka gaan.
-Hij herbouwt Grozny.
-Hij laat moskeeën bouwen (Er wordt daar toch niet juist over de Deen gesproken..maar als er iemand durft te zeggen dat ze mis zijn - dan mag hij zich voorbereiden op de dood.Volgens mij bouwt hij de moskeeën alleen maar voor de naam, zoals men nu al kan horen: "De grootste moskee van Europa" etc..

Nou en, die pluspunten zijn niet zichtbaar door zijn slechte daden.
Natuurlijk houden veel Tsjetsjenen van hem omdat hij hen helpt.
Waarom vergeten ze dan hoeveel Tsjetsjenen er zijn vermoord en steeds worden vermoord..nou ja..een mens vergeet snel dingen.Zolang er met hem niets overkomt, kan het hem niet schelen wat er met zijn broeders gebeurt.



Maar het ergste van al is dat hij de mudjahideen wil uitmoorden - wat hem in sha Allaah niet zal lukken.

Als er een iemand is die zegt dat hij of een van zij werkers ongelijk hebben i.v.m. de Deen, dan laat hij hem vermoorden en verzint hij dan een verhaaltje : "In Tsjetsjenie is een boyevik opgepakt die Kadyrov wou laten ontploffen." Leugens...
Hoe kan hij dan geliefd zijn?
Hij is een onrechtvaardige leider.In wat moeten we hem dan gehoorzamen?


Wat men ook zegt, ik haat hem met heel mijn hart.
Natuurlijk is het gemakkelijk voor mij om hier lekker warm voor de pc te zitten, zonder moeilijkheden en zonder zorgen etc.Maar ik schrijf hier alles letterlijk vanuit mijn hart.
En Allaah Ta'ala ziet alles.
 

Shishani

moderator
Staff member
Heh, ik bedoelde of ik het had geraden dat jij een broeder bent, en 'Alie heet. : )
 
Top