Lindsay

OughtyLindsay

New Member
Salaamu Aleikum,

Ik ben nieuw hier dus stel ik mezelf even kort voor.
Ik heet Lindsay, ben 17 jaar en kom uit Oost-Vlaanderen.
Op school studeer ik toerisme. Bepaalde hobby's heb ik niet, maar in mijn vrije tijd leer over Islam, fitness ik, maak plezier met vriendinnen ,...
Een niet onbelangrijk iets: ik ben sinds 18 januari 2009 bekeerd, Alhamdulillah! Dat was een keuze waar ik enorm blij mee ben!!!
Ik hoop hier nieuwe dingen te leren die een bijdrage kunnen hebben aan mijn kennis over Islam!

Wa'salaam Saleikum!
 

Deen_Al_Islaam

Junior Member
Salaamu Aleikum,

Ik ben nieuw hier dus stel ik mezelf even kort voor.
Ik heet Lindsay, ben 17 jaar en kom uit Oost-Vlaanderen.
Op school studeer ik toerisme. Bepaalde hobby's heb ik niet, maar in mijn vrije tijd leer over Islam, fitness ik, maak plezier met vriendinnen ,...
Een niet onbelangrijk iets: ik ben sinds 18 januari 2009 bekeerd, Alhamdulillah! Dat was een keuze waar ik enorm blij mee ben!!!
Ik hoop hier nieuwe dingen te leren die een bijdrage kunnen hebben aan mijn kennis over Islam!

Wa'salaam Saleikum!

walaykoum salaam wa rahmatullahi wa barakatoehoe wa maghfiratuh schaaaaaaatttt :D
Hahah amaj kben blij da ge er zijt !
insha Allaah zullen we nog veel van elkaar leren :)

en onthoud deze hadith oughty

Volgens Aboe Hoerayra (Allah’s welbehagen zij met hem) heeft de boodschapper van Allah (Allah’s zegen en vrede zij met hem) gezegd:

‘Wie in deze wereld een gelovige van een zorg verlost, zal door Allah op de Dag des Oordeels van één van zijn zorgen verlost worden. Hij die het lot van iemand die hulp nodig heeft, verlicht, diens lot zal door Allah in deze wereld en de wereld hierna verlicht worden. Hij die een moslim beschermt, zal door Allah in deze wereld en in de wereld hierna beschermd worden. Allah zal Zijn dienaar net zolang helpen als de dienaar zijn broeder helpt. Hij die een weg volgt om aldus kennis te vergaren, voor hem zal Allah de weg naar het Paradijs gemakkelijk maken. Steeds wanneer de mensen in één van de huizen van Allah te zamen komen, het boek van Allah reciteren en het gezamelijk reciteren en gezamelijk bestuderen, zal innerlijke vrede op hen neerdalen, zal genade op hen uitgestort worden, zullen de engelen hen omringen en zal Allah over hen spreken met degenen die bij Hem zijn. Hij die door zijn daden wordt tegengehouden, zal door zijn goede afkomst niet vooruitgeholpen worden‘.

In deze woorden door Moslim overgeleverd.

wa salamu alaykoum wa rahmatullahi wa barakatoehoe
 

Imad

Junior Member
Assalamu alaikoem warahmatullahi wbarakatuh zuster,

Gij bent welkom op deze site. Moge Allah het je gemakkelijk maken op Zijn pad, amien.

Fi amanillah

Wassalamoelaikoem warahmatullahi wbarakatuh
 

moslimmm

'Abdel'aziz
Salaamu Aleikum,

Ik ben nieuw hier dus stel ik mezelf even kort voor.
Ik heet Lindsay, ben 17 jaar en kom uit Oost-Vlaanderen.
Op school studeer ik toerisme. Bepaalde hobby's heb ik niet, maar in mijn vrije tijd leer over Islam, fitness ik, maak plezier met vriendinnen ,...
Een niet onbelangrijk iets: ik ben sinds 18 januari 2009 bekeerd, Alhamdulillah! Dat was een keuze waar ik enorm blij mee ben!!!
Ik hoop hier nieuwe dingen te leren die een bijdrage kunnen hebben aan mijn kennis over Islam!

Wa'salaam Saleikum!

aselemoe3aleikoem wr wb.

macha'allah zuster, moge allah jou zeggenen en jou en ons allen standvastig maken.
welkom op deze forum en welkom in de islam. het doet met deugt wanneer ik te horen krijg dat iemand is teruggekeerd. alhamdoelilah!!
mocht je nog vragen hebben dan wil ik ze graag beantwoorden zo ver ik dat kan. ik hoop dat we veel van elkaar kunnen leren incha'allah.

waselemoe3aleikoem wr wb.
 

WaleedNL

New Member
Lindsay,

In Belgie is er een bekeerlingen organisatie voor bekeerde vrouwen. Misschien intressant om daat contact mee op te nemen. Ze heten Minara maar ik weet niet of ze een website hebben. Hun mannelijke collega's hebben er wel een de-koepel.be

Ze hebben o.a. een bekeerlingendag georganiseerd. Misschien leuk om meer bekeerlingen te ontmoeten.
 

Lejlla

muslima
Staff member
Assalamu alaikoem warahmatullahi wabarakatuh zuster!


:ma: Welkom in de islam en ook welkom op deze forum .

:wasalam:
 

Deen_Al_Islaam

Junior Member
Lindsay,

In Belgie is er een bekeerlingen organisatie voor bekeerde vrouwen. Misschien intressant om daat contact mee op te nemen. Ze heten Minara maar ik weet niet of ze een website hebben. Hun mannelijke collega's hebben er wel een de-koepel.be

Ze hebben o.a. een bekeerlingendag georganiseerd. Misschien leuk om meer bekeerlingen te ontmoeten.

Salamu alaykoum wa rahmatullahi wa barakatoehoe

dat is idd de organisatie van al minara, er bestaat een forum van, uitsluitend voor vrouwen uiteraard.
We gaan binnekort insha Allaah naar die bekeerlingen dag gaan :)

wa salamu alaykoum wa rahmatullahi wa barakatoehoe
 

MashaAllah

Islam is mijn macht
Salaamu Aleikum,

Ik ben nieuw hier dus stel ik mezelf even kort voor.
Ik heet Lindsay, ben 17 jaar en kom uit Oost-Vlaanderen.
Op school studeer ik toerisme. Bepaalde hobby's heb ik niet, maar in mijn vrije tijd leer over Islam, fitness ik, maak plezier met vriendinnen ,...
Een niet onbelangrijk iets: ik ben sinds 18 januari 2009 bekeerd, Alhamdulillah! Dat was een keuze waar ik enorm blij mee ben!!!
Ik hoop hier nieuwe dingen te leren die een bijdrage kunnen hebben aan mijn kennis over Islam!

Wa'salaam Saleikum!

Salaam zuster

Welkom in de ISLAM en Welkom op turntoislam.:ma:
Ik hoop dat je hier veel kennis gaat opdoen
Moge Allah swt je zegenen en je licht in je leven schenken.Amin

ik word zo blij als ik hoor dat iemand de islam binnentreed.
Moge Allah swt u leiden.

w.salaam
 

ValonK

New Member
assalamu alaykum wa rahmatullahi wa barakatuh

Welkom Lindsay. Ben ook van Oost-Vlaanderen, St. Niklaas om specifiek te zijn. Ik zie dat Jelka je kent dus mss ken'k je ook van ziens. Veel plezier op TTI, vertrouw me, iedereen bied hier met liefde zijn hulp en mening aan.

wa salaam
 

Mosliima

New Member
Lindsay,

In Belgie is er een bekeerlingen organisatie voor bekeerde vrouwen. Misschien intressant om daat contact mee op te nemen. Ze heten Minara maar ik weet niet of ze een website hebben. Hun mannelijke collega's hebben er wel een de-koepel.be

Ze hebben o.a. een bekeerlingendag georganiseerd. Misschien leuk om meer bekeerlingen te ontmoeten.

http://alminara.actief-forum.com/

als het goed is, is dat hun site
w.salaam
 
Top