Medicijn rechtstreeks uit de Qu'raan

Safiyah_

Junior Member
:salam2:

Een zuster mailde mij dit en ik vond dat ik het moest delen met jullie. Dit is weer een bewijs dat de Qu'ran de waarheid bevat!

Nieuw medicijn rechtstreeks uit de Qur'an!


Dokter Abdul Basit Muhammad was op een dag surat Yusuf aan het lezen en zijn gedachten bleven haken bij Aya 84 en verder. Vooral Aya 93 zette hem aan het denken.
'Neemt dit hemd van mij met jullie mee, legt het vervolgens op het gezicht van mijn vader, dan zal hij weer kunnen zien. En brengt al jullie familieleden bij mij.'

Hij begon zich af te vragen waardoor het shirt ervoor kon zorgen dat de vader van profeet Yusuf weer kon zien. Na lang denken, bedacht hij dat het shirt waarschijnlijk zweet bevatte.
Dokter Abdul Basit Muhamed begon met het onderzoeken van de samenstelling van zweet en deed verschillende experimenten in zijn laboratorium. Uiteindelijk heeft hij een medicijn ontwikkeld dat in 99% van de gevallen effect was bij staar (cataract)! Masha Allah, SoubhanAllah!

Op dit moment wil een Zwitsers farmaceutisch bedrijf het medicijn produceren. De dokter ging akkoord op één voorwaarde: het medicijn zal 'Medicine of Quran' gaan heten.

:wasalam:
 
Top