voor degene die het arabische taal wilt leren lezen en schrijven inshallah!!

Aboe Abdoellah!

Junior Member
Salam mo3alikom wara3matolahi wabrakatoho

Ik heb toevallig een hele mooie syte van een broeder gekregen om het arabische taal te leren lezen en schrijven.....

Ik dacht dat meschien ok anderre broeders of zusters het intressant zouden vinden dus vandaar dat ik het plaats....

De lessen die op deze syte staan zijn de lessen die in de boeken staan van de universiteit van medina, en het is machallah heel makkelijk om te begrijpen....

http://www.madinaharabic.com/Arabic_Reading_Course/Arabic_ Reading_Course.htm

Maar goed dat was het dus...

Moge Allah (swt) alle oprechte moslims leiden op het rechte pad en belonen met het paradijs....

Moge Allah (swt) ons helpen met talab al3im en het gemakkelijk maken....

Moge Allah (swt) genade met ons hebben en ons beschermen van de bestraffingen en kwellingen van het hiernamaals....

aminnnnnnnnnn....

Salam mo3alikom wara3matolahi wabarakatoho
 

oegt_basmallah

manhadj Salaf
Salam mo3alikom wara3matolahi wabrakatoho

Ik heb toevallig een hele mooie syte van een broeder gekregen om het arabische taal te leren lezen en schrijven.....

Ik dacht dat meschien ok anderre broeders of zusters het intressant zouden vinden dus vandaar dat ik het plaats....

De lessen die op deze syte staan zijn de lessen die in de boeken staan van de universiteit van medina, en het is machallah heel makkelijk om te begrijpen....

http://www.madinaharabic.com/Arabic_Reading_Course/Arabic_ Reading_Course.htm

Maar goed dat was het dus...

Moge Allah (swt) alle oprechte moslims leiden op het rechte pad en belonen met het paradijs....

Moge Allah (swt) ons helpen met talab al3im en het gemakkelijk maken....

Moge Allah (swt) genade met ons hebben en ons beschermen van de bestraffingen en kwellingen van het hiernamaals....

aminnnnnnnnnn....

Salam mo3alikom wara3matolahi wabarakatoho



As Selam alaykom wa rahmatulahi wa barakatuhu..

het is een masja allah site, zoiets zoek echt al heel lang.

Barakallahoe feek dat je het met ons wilt delen


wa selam alaykom
 

Aboe Abdoellah!

Junior Member
Salam mo3alikom wara3matolahi wabrakatoho

geen probleem ya oegtie..

Moge Allah (swt) het gemakkelijk voor je maken..

aminnnnn

wasalam moalikom wara3matolahi wabrakatoho
 

Zahra Muhamad

New Member
salamu alaikum broeder,jazakallah khaiyr voor de mededeling
ik heb even gekeken en zelfs iets overgenomen, mashallah hele leuke site.
salam
 

Aboe Abdoellah!

Junior Member
Salam mo3alikom wara3matolahi wabarakatoho.

Wa djazak.

Moge Allah het gemakkelijk voor je maken zuster.

Ik hoop inshallah dat veel broeders en zusters er profijt van zullen hebben.

Wasalam mo3alikom wara3matolahi wabarakatoho.
 

Zahra Muhamad

New Member
salamu alaikum brothers and sister in islam,

nou het gaat goed met arabisch leren alhamdulilah, alleen als ik de questions doe dan heb ik veel fouten, ik weet meestal niet waarom, want volgens mij heb ik ze wel goed gedaan nadeel is dat er geen uitleg is van de vragen maar alhamdulilah may Allah swt reward them for the website het is echt goed veel mensen die geen leraar kunnen vinden of geen tijd voor hebben kunnen er van profiteren mashallah. Brother aboe abdullah adoe jij ook die cursus arabisch zo ja, hoe gaat er mee?

wa salaam
 

Aboe Abdoellah!

Junior Member
Salam mo3alikom wara3matolahi wabarakatoho

Deze syte zijn in prencipe gewoon de boeken die broeders gebruiken in hun studie op de universtiteit in medina...

Ik heb alhamdulilah deze boeken besteld is makkelijker ken je gewoon gaan leren zonder probleem maar deze syte is ok machallah goed.....

Maar goed deze syte is echt een aanrader het is een grote gunst dat deze websyte er is voor ons degene die geen sheigs hebben om van te leren....

Kennis begint bij het arabische taal en als je die niet hebt kom je niet ver want geleerdes hebben gezegd als je een boek zou bestuderen en denken dat je hem begrijpt....

Dan zou je in werkelijkheid meer fouten bij jezelf aantreffen dan correctheden....

Maar goed het is echt een aanrader Moge Allah swt jou doorzettingsvermogen geven en door laten leren.....

Wa3alikom salam wara3matolahi wabarakatoho
 
salamoe'alaikoem

Het is inderdaad een hele handige site. Maar je kan het alleen leren als je je er echt op concentreert en het ook vaak herhaalt. Inshaallah als ik klaar ben met school, ga ik zeker een studie arabisch doen!
Barakallahoefik voor de site

wa alaikoem salam
 

Hajar

Active Member
Staff member
salamoe'alaikoem

Het is inderdaad een hele handige site. Maar je kan het alleen leren als je je er echt op concentreert en het ook vaak herhaalt. Inshaallah als ik klaar ben met school, ga ik zeker een studie arabisch doen!
Barakallahoefik voor de site

wa alaikoem salam

:wasalam:

Ja daar heb je zeker gelijk in..Ik ben bijna klaar met mijn studie en inshaAllah hoop ik zo snel mogelijk de arabische taal te leren. Jazak'Allah khayran voor de site akhi.
 

Aboe Abdoellah!

Junior Member
:wasalam:

Ja daar heb je zeker gelijk in..Ik ben bijna klaar met mijn studie en inshaAllah hoop ik zo snel mogelijk de arabische taal te leren. Jazak'Allah khayran voor de site akhi.


Wa djazak ya oegtie, Moge Allah (swt) het gemakkelijk voor je maken amien.....

Wasalam mo3alikom wara3matolahi wabarakatoho
 
Top