ASMAE ALLAH AL HUSNA

nizar83

Junior Member
aselemu aleikum broertjes, zusjes fi deen en mensen die opzoek zyn naar de waarheid !

om inshallah ta3ala meer over islam te weten te komen...is het v essentieel belang om te weten wie ALLAH ta3ala is..wat zyn namen en attributen zyn.

het is echt veel verstandiger en logischer om te leren wie ALLAH azza wajall nou werkelijk is, ipv beginnen te leren wat haram is en halal is.

inshallah zal ik een groot aantal video's posten waarin de namen van ALLAH ta3ala besproken en uitgelegd worden in het arabisch..met engelse ondertiteling.

als iemand my zou kunnen uitleggen hoe ik de vertaling in het nederlands kan invoegen(middels welk programma?) dan zou ik dit met alle plezier doen inshallah ta3ala..

wolahi voor elke mens...moslim of niet moslim is het belangrijk om te weten wat islam zegt over wie ALLAH ta3ala is, ik daag elk persoon uit die anti-islam is..of twijfeld over islam om deze video's te bekijken of slechts 1 van deze video's..inshallah ta3ala zal deze zyn mening over islam direct veranderen:

je kan namelijk niet iemand haten die je elke dag vanaf dag 1 speciaal heeft behandeld, goed heeft behandeld, en je zoveel geschonken heeft!


E13 Al-Hameed (The Ever Praise-Worthy)
http://video.google.co.uk/videoplay?...92884921421633

veel plezier met kijken..en maak gebruik van de dua die worden uitgelegd..(pen en papier)
 

nizar83

Junior Member
aselemu aleikum

aub mensen neem de tyd om te kijken...ik weet dat 1 uur enorm lang lijkt...maar wolahi nadat je er 1 video hebt gekeken wil je gelijk een 2e bekijken..

maak het begin inshallah ta3ala, laat shaytaan je niet zulke dingen uitstellen.
 

Khadya

Junior Member
Assalamoehalajkoem Nizar,

Ik kan de video niet bekijken omdat het niet beschikbaar is.
Ik hoop insALLAH dat je een nieuwe link geeft om de video te bekijken.
Shoukran,

Je zus fil Islam..Khadya
 
Top