biografie mohammed (vzmh) islam

Ghizlane

New Member
salam ou alaikoum,:tti_sister:

Ik ben zelf een marokaanse vrouw geboren en opgegroeid in nederland heb net een filmpje gezien over de nederlandse bekeerde moslima's ben daar zo erg van onder de indruk en emotioneel van geworden zo mooi zo goed ik zou die meiden zo graag willen spreken of in contact mee willen komen om hen te vragen mij meer kracht geven mij helpen me nog meer in mn geloof te verdieppen tevens zou ik graag willen weten of iemand mij namen van boekken of sites kan doorgeven of mailen over de islam en met name over onze profeet hoe alles ontstaan is zn jeugd hoe die opgegroeid is zn gezin etc etc..

ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen..

************
alvast bedankt !:tti_sister:
 

soenna

New Member
salamoe alaikom

geachte zuster

ik ken/heb een boek genaamd wees niet bedroefd waarin staat hoe je je moeilijke tijden kan vermijden en die kan verbeteren en waarin ook uitspraken staan van mohammed(swt) en zijn volgelingen en uitspraken van filosofen en Westerse en Oosterse denkeren die met de waarheid overeenkomen.

Moge Allah je behouden van de sitan en je helpen bij het volgen van de juiste pad

tip:
denk eraan dat dit leven snel voorbij is en je dan inshaAllah voor altijd kan genieten van Allah de tuinen die hij voor de gelovigen heeft gemaakt

wa salamoe alaikoem
 

Umm Haroun

Junior Member
asalaam aleikoum warahmatoullahi wabarakatouh oegt,

er bestaan verschillende boeken over de verhalen van de Profeet vrede zij met hem ...
sorry voor men korte antwoord..maar moest je contact met me willen opnemen stuur me een prive ber. en insha'Allah kunnen we er dan verder over praten barakAllah ou fiek

salaam aleikoum
 
Top