hallo ik ben je vriend

moslimmm

'Abdel'aziz
Eey.. Salaam Alaikom
Hoe gaat het met jou?
Herken je me nog? Dat is lang geleden... ik ben het...Ramadan.
Ik heb jou een jaar lang niet gezien, en ik kom je vertellen dat ik binnenkort
Inshallah weer een maand bij jou langs kom.
Mijn Meester..Allah subhan wa ta3ala heeft Mij de opdracht gegeven om
een maand lang bij jou te zijn, ik hoop dat jij daar niet tegen op kijkt want
ik heb je heeeeel veel te vertellen.



Ik wil jou even een paar dingen vertellen waarom ik jou vriend wil zijn.., hopelijk neem je de tijd om mij nog beter te leren kennen.
Ik weet dat je mij kent, maar mischien dat je nog een aantal dingen niet
van me weet




Geprezen zij Allah, we prijzen Hem, zoeken Zijn vergiffenis, en we keren ons tot Hem in berouw. We zoeken ons toevlucht bij Hem tegen de slechtheid van onze ziel en onze daden. Eenieder die Allah leidt, niemand kan hem misleiden, en een ieder die Allah laat dwalen, niemand kan hem leiden. Ik getuig dat er geen god is dan Allah, de Enige, zonder deelgenoot, en ik getuig dat Mohammed Zijn dienaar en boodschapper is.




Welke voordelen heb jij van mij als ik een maand lang met je ben...


Het vasten is een bescherming tegen het Hellevuur

Ik bescherm jou tegen het hellevuur... vast dan oprecht met je hart en
ziel want ik ben echt jou helper, want...zoals de Profeet (vrede zij met hem) zei: “Wie een dag vast omwille van Allah, zijn gezicht zal door Allah voor een afstand van zeventig jaren van het Vuur afgehouden worden.” (al-Boechari en Moeslim)


Ik open in naam van Allah een van de poorten van het Paradijs voor je

Het Paradijs heeft verschillende poorten, een van de poorten beste vriend..
heet ar-Rayyaan. . Als je door die poort gaat
dan kom je in het Paradijs.

De Profeet (vrede zij met hem) zei: “Waarlijk, in het Paradijs is een Poort, genaamd ar-Rayyaan, waardoor de vastenden op de Dag der Opstanding zullen binnentreden, en niemand buiten hen. Er zal gevraagd worden: ,, Waar zijn de vastenden?” Waarna zij zullen opstaan (om deze binnen te treden) en niemand anders zal deze (Poort) binnentreden. Wanneer zij zijn binnengetreden zal hij sluiten. Niemand zal door hem (het Paradijs meer) binnengaan.” (al-Boechari en Moeslim)




Ik bemiddel met Allah voor jou, ik ben jou advocaat op de Dag des Oordeels

Op de Dag der Opstanding kan ik ( de Ramadan ), de Koran, de Profeten, de Engelen en wie Allah ook kiest voorspraak doen om je in het Paradijs te
krijgen.Ik ben dus een van je advocaten mits je mij als vriend behoud tot je dood.

Zoals de Profeet (vrede zij met hem) vertelde: “Het vasten en de Koran zullen beiden voorspraak doen op de Dag der Opstanding. Het vasten zal zeggen: ,,O mijn Heer, ik heb hem overdag van het eten en lusten weerhouden. Sta mij daarom toe om voorspraak voor hem te doen. En de Koran zal zeggen: ,,Ik heb hem ’s nachts weerhouden van het slapen. Sta mij daarom toe om voorspraak voor hem te doen. Hij (vrede zij met hem) zei: ,,Allah zal hen dan beiden toestaan om voorspraak (voor hem) te doen.” (Sahih al-Djaamic van al-Albaani)






De Hel wordt gesloten en het Paradijs wordt geopend

Wanneer ik langs kom wordt de Hel gesloten, de duivels worden dan
vastgeketend en het Paradijs wordt geopend. Je kunt dus niet zeggen
als jij iets fouts hebt gedaan'ik werd verleid door de shaytan', want er is
geen enkel shaytan op aarde, en trouwens op de Dag des Oordels zal de
shaytan alles ontkennen dat hij jou de zondes bevolen heeft.

Aboe Hoerayrah heeft overgeleverd dat de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) zei: “Als (de maand) Ramandan aanbreekt, worden de Poorten van het Paradijs geopend en worden de Poorten van het Hellevuur gesloten en worden de shayaatien vastgeketend.” (al-Boechari en Moeslim)


Dankzij mij worden al jou voorgaande zondes vergeven...

Als jij gelooft, en oprecht vast en hoopt op vergeving en beloning van
Allah dan vergeeft Hij jou voorgaande zondes, dus vast omwille van
Allah en niet denkend met tegenzin..'ik MOET vasten', maar hoop beste vriend..hoop..

Aboe Hoerayrah overlevert dat de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) zei: “Wie (de maand) Ramadan vast, uit geloof en rekenende (op de beloning van Allah), al zijn voorgaande zonden zullen hem vergeven worden.” (al-Boechari en Moeslim)


Ik zuiver jou lichaam van ongewenste stoffen/bacteriën

Wanneer jij met mij mee doet zorg ik ervoor dat ongewenste
stoffen en slechte bacteriën uit je lichaam verdwijnen.
Dit is ook wetenschappelijk bewezen.


Ik ben bijna klaar hoor..niet ongeduldig worden

Ik weet dat je in het begin mischien tegen op kijkt om een maand lang
mij als gast te ontvangen, maar jij weet niet alle geheimen die ik mee
breng voor jou, hier op aarde enwanneer jij in je graf ligt, wanneer jij op de Dag des Oordeels verschijnt zul jij mij insha'Allah dankbaar zijn.



Leer van mij

Beste vriend, leer van mij, je weet dat je niet mag eten en drinken, en schelden, en je lusten achterna gaan tijdens mijn bezoek, maar ook als ik
vertrek wil ik in je geheugen blijven.
Zie mij niet als een'gast om jou even braaf te maken', maar zie mij als jou
personal coach, een maand lang, in opdracht van Allah.

Je wilt niet weten wat voor straffen Allah klaar heeft staan voor alle zondes van jou, maar jij weet ook niet hoeveel vergeving klaar staat voor jou.
Uhu..lijkt tegenstrijdig maar alleen Allah beslist.
Hij heeft jou gezegend met het geloof, en tawakkoel Allah mijn vriend..tawakkoel Allah....




Heb je een vraag over mij ??? Ga dan naar

http://www.al-yaqeen.com/nieuw/va/index.php?id=6

en kijk of je vraag erbij staat


Inshallah kom ik langs op maandag 1 september, of rond die datum
ligt eraan wanneer mijn vriend de Maan de opdracht krijgt van Allah
om mij aantekondigen...
En hopelijk ontvang jij mij met open armen en en met een zuiver hart want
ik ben jou vriend....
 
Top