Lezingen Amsterdam of Diemen

Muslima_M_85

New Member
Salaam alykum, :wasalam:

Ik heb een vraagje zijn er mensen die weten waar en wanneer er lezingen zijn in Amsterdam of Diemen. Lezingen waar zusters welkom zijn en waar ze Nl spreken?

Alvast bedankt,
 

Aboe Abdoellah!

Junior Member
salam mo3alikom wara3matolahi wabarakatoho

Voor zover ik weet zijn er vele studenten van de kennis die daar les geven in Amsterdam maar ik weet dus niet precies waar, Maar ik zal het gaan navragen voor jou Bi-idnilah!!

Maar wat ik wel weet is dat er elke zondag lessen zijn in Tilburg alleen ik weet niet of dat ver van jou is? Het zijn machallah echt belangerijken en waardevolle lessen die daar worden gegeven!

Het is een echte aanrader voor jou en ieder andere Broeder of Zuster!
Daar komen vele broeders en zusters van uit allerlei plaatsen in nederland om de lessen te volgen (vrouwen en mannen zitten naartuurlijk wel appart maar dat spreekt voor zich)!

De broeders die daar les geven zijn onder ander Aboe zayd student van Sheigh Moqbil (rahimolah) Abdoullah Jezerie en abdel karim (die afgestudeerd is aan de universiteit van medina) ze geven les in het Arabisch, Maar er is altijd en vertaler er naast die het vertaald naar het Nederlands Alhamdulilah! trouwens deze broeders geven dus ok de les in Amsterdam Slotevaart maar nogmaals die adres vraag ik wel effe Inshallah na voor jou!

Maar 3air Inshallah ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen moge allah jou leiden naar zijn gehoorzaamheid, en helpen bij het kennis vergaren!!! AMIN

Wa3alikom salam wara3matolahi wabarakatoho
 

Muslima_M_85

New Member
Salaam alykum,

Salaam alykum

Heel erg bedankt, broeder!

Die adressen zouden heel handig zijn, Tilburg is redelijk ver. Maar als het de moeite is ga ik zeker is een kijkje nemen.

Salaam Alykum,
 
Top