Salaam oe alaikoem

hihi

New Member
Salaam oe alaikoem

Muhammad bin Yusuf Al-Asfahani zei:

"Wie is als de rechtvaardige vriend? Je familie zal de erfenis verdelen die je achter laat en van je geld genieten, terwijl jouw vriend verdrietig is, bezorgd over de daden die je verricht hebt en de uiteindelijke bestemming waarin je terecht zal komen...Allaah voor jou smekend gedurende de nacht, terwijl jij onder het zand begraven ligt."

Shathrat Al-Thahab, deel 1: p:97.

Er werd gezegd tegen Rabee' Ibn Khaytham.
'We hebben jou nooit fouten zien zoeken in anderen.'



Hij antwoordde: 'Ik ben niet tevreden genoeg met mezelf
om mijn tijd toe te wijden in het zoeken van andermans fouten.'

'En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt:

'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'.'

(Suraat el-fussielet 33)






Moge Allaah subhana wa ta’Alaa onze zonden en fouten vergeven en ons mensen maken met één gezicht en mensen met een zuiver en gereinigd hart van alles waarvan Hij subhana wa ta’Alaa niet houdt en onze harten vullen met liefde en Vrees voor Hem.
Moge Allaah subhana wa ta’Alaa ons in het openbaar goed houden en in het verborgen nog beter en onze innerlijke reinigen van het kwade.
O Allaah subhana wa ta’Alaa bescherm ons tegen alles waarvan U niet houdt waarlijk wij hebben onszelf veel onrecht aangedaan en indien U ons niet Barmhartig bent en ons niet vergeeft zullen we verliezers Zijn O Allaah subhana wa ta’Alaa accepteer onze berouw.
O Allaah subhana wa ta’Alaa accepteer onze berouw en bescherm ons Yaa Rabi Al-3alamien ...!

Wa3alaikoemoe salaam wara7matoelahi wabarakatoeh
 
Top