Smeekbede als men verdriet heeft

MashaAllah

Islam is mijn macht
Salam oealaikoem wa rahmatoelahoe wa barakatoeh,

Smeekbede als men verdriet heeft,

1.1 La Ilaha illallahoel 'azhiemoel Haliem la ilaha illallahoe Rabboel Arsjil Azhiem, la ilaha illallahoe rabboes samawati wa rabboel ardhi wa rabboel Arsjil Kariem.

Er is geen god dan Allah: de Machtige, de Geduldige. Er is geen god dan Allah, de Heer van de verheven Troon.Er is geen god dan Allah, Heer van de hemelen en Heer van de aarde en Heer van de edele Troon.

1.2 Allahoemma rahmataka ardjoe tala takilni ila nafsie tharfata ajnin, wa shlih lie sja'nie koellahoe, la ilaha illa Anta.

O Allah, ik hoop op uw genade. Laat mij niet aan mijzelf over. zelfs niet voor een moment. Regel alle zaken voor mij. Er is geen god behalve U.

1.3 La ilaha illa anta soebhanaka innie koentoe minazh zhalimien.

Er is geen god behalve U, verheerlijkt bent u. Waarlijk ik was onder de zondaren.

1.4 Allahoe Allahoe Rabbie la oesjrikoe bihi sjai'an.
Allah, Allah, mijn Heer. Ik vereenzelvig niets met U.

W.salaam
 

MashaAllah

Islam is mijn macht
Smeekbeden in tijden van droefheid en wanhoop.

Allahoemma innie"abdoeka, ibnoe abdika. Ibnoe amatika, nashijatie bijadika madhin fijja hoekmoeka, adloen fijja qadha'oeka as'aloeka bikoelli smin Hoewa laka, sammaita bihi nafsaka, aw anzaltahoe fie kitabika aw allamtahoe ahadan min galqika, awista'tsarta bihi fie ilmil ghaibi indaka, an tadji'alal Qoer-ana rabie'a qalbie, wa noera shadrie, wa djala'a hoeznie , wa dzahaba hammie.

O Allah, ik ben uw dienaar, de zoon Uw dienaar en de zoon van Uw dienares, Mijn lot is in uw handen. Uw beoordeling over mij is verzekerd. Uw bevel over mij is rechtvaardig. Ik vraag, met elke naam die U voor Uzelf hebt genomen, geopenbaard in Uw boek onderwezen door Uzelf aan één van uw schepsels, of verborgen in het rijk van het onbekenden bij U, om de Qoer-aan de bron van mijn hart te maken en het licht van mijn borst, de wimpel van mijn droefheid en verlichter van mijn wanhoop.
 
Top