TabarakAllah wat een mooie recitatie

Imad

Junior Member
Assalamoelaikoem warahmatullahi wbarakatuh,

subhanAllah waarom voeden wij onze kinderen niet met de liefde voor de koraan.

O beste broeders en zusters weet dat iemand die met islaam word grootgebracht, zeer veel respect zal hebben voor zijn ouders. Kinderen die Allah lief hebben, zullen hun ouders lief hebben. O beste broeder en zuster zou je niet willen dat jouw kinderen jou lief hebben?

Wat een prachtige recitatie. Uitkijken voor de invloed van de ongelovigen op je kinderen. Stuur je kinderen op zaterdag en zondag naar een koranschool. Onderwijs hen de taal van de Koraan. Wees lief voor je kinderen en onderwijs hen met liefde en liefde zul je dan terugkrijgen.

Dat is wat ik graag kwijt wilde.

Sallamoelaikoem warahmatullahi wabarakatuh
 

Deen_Al_Islaam

Junior Member
Assalamoelaikoem warahmatullahi wbarakatuh,

subhanAllah waarom voeden wij onze kinderen niet met de liefde voor de koraan.

O beste broeders en zusters weet dat iemand die met islaam word grootgebracht, zeer veel respect zal hebben voor zijn ouders. Kinderen die Allah lief hebben, zullen hun ouders lief hebben. O beste broeder en zuster zou je niet willen dat jouw kinderen jou lief hebben?

Wat een prachtige recitatie. Uitkijken voor de invloed van de ongelovigen op je kinderen. Stuur je kinderen op zaterdag en zondag naar een koranschool. Onderwijs hen de taal van de Koraan. Wees lief voor je kinderen en onderwijs hen met liefde en liefde zul je dan terugkrijgen.

Dat is wat ik graag kwijt wilde.

Sallamoelaikoem warahmatullahi wabarakatuh

Walaykoum salaam wa rahmatullahi wa barakatoehoe wa maghfiratuh

BarakAllahu fiek voor deze prachtige recitatie, elke keer als ik die hoor krijg ik er telkens opnieuw tranen van, mascha'Allaah...

Voor de rest ben ik het helemaal eens met je woorden!
Je kinderen opvoeden met onze deen is zooooo belangrijk en velen beseffen het niet eens...
Voor de rest kan ik enkel jouw woorden beamen akhi, en wat misschien nog beter kan zijn, en wat ik inscha'Allah later ook zal doen, is verhuizen naar een Islamitisch land waar je tenminste niet dagelijks wordt geconfronteerd met ongelovigen die naakt, prostitutie, geweld enzzz goedkeuren en waar dat ook allemaal niet dagelijks onder je neus word gewreven...

wa salamu alaykoum wr wb
 

MashaAllah

Islam is mijn macht
salaam oealikoem wa rahmatoelahoe wa barakatoe,

Jarabi ik hoop dat mijn zoon en mijn dochter een goede moslim en moslima worden.
ik probeer ze goed op te voeden en wil ze van jongs af aan met de koran beginnen.
ik wil ze met liefde opvoeden. Soms heb ik het moeilijk als ze niet luisteren, dan weet ik geen raad. Maar die kinderen hier boven echt mashaAllah, wil dat mijn kinderen ook zo worden. Ik ga ze zeker naar de koranlessen brengen, maar ze zullen ook thuis van ons moeten leren. zo werd ik ook groot gebracht, ik ging niet naar koran lessen, onze vader leerde ons elke weekend koran en Al Hamdoelilah, hij heeft he tgoed gedaan.
Ik wil trots op mijn kinderen zijn en wil dat ze me later respecteren en naar me luisteren en niet dwalen. ik zou het erg vinden. dus daarom vraag ik jullie allemaal, neem met me doea's voor alle onze kinderen , Moge Allah swt ze de goede pad in leiden, en moge ze de goede moslim-as worden.En veel goede dingen van ons leren
Amin.
 

Imad

Junior Member
Assalamoelaikoem warahmatullahi wbarakatuh,

Barakallahu fiekoem voor de prachtige reacties.

Moge Allah jullie intenties waar maken. Moge Allah ons de moed geven om naar een islamtische land te verhuizen. En amien amien op jullie smeekbedes.

jullie zullen in mijn smeekbede worden herinnerd en herinner mij ook in jullie smeekbedes

En laten we niet vergeten om de persoon die dit heeft opgenomen ook in onze smeekbede te betrekken.

fi amanillah

Wassalamoelaikoem warahmatullahi wbarakatuh
 

Deen_Al_Islaam

Junior Member
Assalamu alaykoum wa rahmatullahi wa barakatoehoe

Ameen op elke dou3a
Ik zal jullie zeker niet vergeten in mijn smeekbedes inscha'Allah !!

wa salamu alaykoum wr wb
 

BintShishaan

AmatuLlaah
Walaykoum salaam wa rahmatullahi wa barakatoehoe wa maghfiratuh

BarakAllahu fiek voor deze prachtige recitatie, elke keer als ik die hoor krijg ik er telkens opnieuw tranen van, mascha'Allaah...

Voor de rest ben ik het helemaal eens met je woorden!
Je kinderen opvoeden met onze deen is zooooo belangrijk en velen beseffen het niet eens...
Voor de rest kan ik enkel jouw woorden beamen akhi, en wat misschien nog beter kan zijn, en wat ik inscha'Allah later ook zal doen, is verhuizen naar een Islamitisch land waar je tenminste niet dagelijks wordt geconfronteerd met ongelovigen die naakt, prostitutie, geweld enzzz goedkeuren en waar dat ook allemaal niet dagelijks onder je neus word gewreven...

wa salamu alaykoum wr wb


Ma sha Allaah ughti, jij verwondert mij altijd!!!Ma sha Allaah!!!

-------------------------------------------------------------


Barak Allaahu fiek voor de video.
 
Top