Vraag

hind

New Member
Asslamo Allaikum zusters,

Ik zit met een zeer dringende vraag betreft het huwelijknacht :shymuslima1: , het is geen vraag om hier zomaar neer te zetten. Is er een forum die puur en alleen gericht is voor vrouwen zo ja, kan een van de zusters mij daarbij helpen.

El girh insallah,

Hind
 

Hajar

Active Member
Staff member
Wa alaykum assalamu zuster,

InshaAllah hoop ik dat alles goed met je gaat. Als je het prettig vind kan je het best de vraag stellen in de zusters gedeelte. Je moet je hiervoor eerst aanmelden. Alleen het enige is dat de meeste zusters daar alleen engels spreken. Als dat een probleem is wil je graag helpen inshaAllah.

Dit is de link naar de gedeelte voor vrouwen: 'Sisters sensitive section'
http://www.turntoislam.com/forum/forumdisplay.php?f=73

InshaAllah kan je mij ook altijd een PM sturen met je vraag. En ik probeer je zo goed mogelijk te helpen inshaAllah. :)

Wasalam
 

Oem Soufiane

Junior Member
Idd, de sisters section en ook mij mag je pm-en als je dat wil. Ghair inshallah, vind ik zowiezo wel gezellig hoor! salaam aleikum:blackhijab:
 

lavendel

New Member
wa aleykoum salaam

wa aleykoum salaam lieve zuster,

Er zijn ook 2 mashaAllah msn groepen speciaal alleen voor zusters nl.:
islamvoorjou en bekeerdemoslimas.
Je kunt daar vragen wat je maar wilt inshaAllah.

Ik hoop dat je er iets aan hebt inshaAllah,

wa salaam aleykoum:)
 

hind

New Member
Wa alaykum assalamu zuster,

InshaAllah hoop ik dat alles goed met je gaat. Als je het prettig vind kan je het best de vraag stellen in de zusters gedeelte. Je moet je hiervoor eerst aanmelden. Alleen het enige is dat de meeste zusters daar alleen engels spreken. Als dat een probleem is wil je graag helpen inshaAllah.

Dit is de link naar de gedeelte voor vrouwen: 'Sisters sensitive section'
http://www.turntoislam.com/forum/forumdisplay.php?f=73

InshaAllah kan je mij ook altijd een PM sturen met je vraag. En ik probeer je zo goed mogelijk te helpen inshaAllah. :)

Wasalam
Wa aleykoum salaam mijn lieve zusters,

Ik wil jullie enorm bedanken, zuster Hajar ik heb me aangemeld bij de sisterhood group. en zuster oem Soufiane ik zou je graag een pm mailtje willen sturen...alleen een klein probleempje ik weet niet hoe je PM mailtjes stuurt.

Mah'Salama
 

Oem Soufiane

Junior Member
Kun je me misschien uitleggen hoe je een pm mailtje kunt sturen.

ja tuurlijk oghti, klik op mijn (of andermans) naam linksboven het bericht, dan staat er op de derde regel send private message to oem soufiane. dan klik je daarop en typ je je bericht.:blackhijab: Test maar uit oght.. Ik hoop je snel eens te spreken
 

emmyeman

New Member
hier even een ander vraag dan waar het om ging
kan je miss de site geven over bekeerde moslimas
alvast heel veel dank
salaam aleykom w baraketoe
 

Oem Soufiane

Junior Member
:salam2: wa rahmatulahi wa barakatuh oghti,

zuster hajar heeft wat links gegeven, ik ben zelf bekeerd, heb verder niet heel veel contacten via internet gelegd, meer bij het bezoeken van lezingen en lessen, ik weet niet waar je vandaan komt, maar die bijeenkomsten vind je op verschillende sites. Er zijn ook veel bekeerde zusters die hun bekeringsverhaal en emailadres op moslima.nl zetten. Ik geef zelf elke zondag lessen in Baarn, weet niet of het dichtbij is voor je, je bent altijd welkom, daar zijn ook een aantal bekeerlingen. In amsterdam, Utrecht, eindhoven, den haag en Amersfoort heb je er ook veel. het leukste zijn natuurlijk de wekelijkse lessen. Moet je even intenet afspeuren en je kan me altijd pm-en inshallah.
 
Top