wat betekent mijn droom

troost

New Member
salaam.

Ik heb een droom gehad. Heel rare droom. ik ben getrouwd en heb zelfs kindjes. ik heb gedroomt dat ik terug getrouwd ben met een man met wit lang kleed en baard. wat zou deze droom betekenen? zou het een betekenis hebben?

wie kan me helpen?

asalaam alaykoem:
 

MashaAllah

Islam is mijn macht
salam zuster,

ik denk dat het een mooie droom is omdat die man in wit gekleed is. allah u3lem.
misschien dat onze broeders u kunnen helpen.

w.salam
 

Abu Abdelrani

Junior Member
salaam.

Ik heb een droom gehad. Heel rare droom. ik ben getrouwd en heb zelfs kindjes. ik heb gedroomt dat ik terug getrouwd ben met een man met wit lang kleed en baard. wat zou deze droom betekenen? zou het een betekenis hebben?

wie kan me helpen?

asalaam alaykoem:

:salam2:

Alhamdou lillah wa salaat 3alaa Mohammed (saw),

Dit wil zeggen wa allahou a3lem dat u alhamdou lillah een goede man hebt en hem met twee handen bij je in de buurt moet houden en hem goed moet behandelen en anders wel je best kan gaan doen om hem tevredenheid te geven.( of schoonvader,vader,opa dat kan ook iemand dicht bij je).
Kleur wit is van Algair.

Wa allahou a3lem:wasalam::ma:
 

troost

New Member
salaam alaykoem,

ten eerste bedankt voor u hulp.
In mijn droom droomde ik dat ik gescheiden was van mijn huidige man, en dat ik dan getrouwd was met een man met wit lang kleed en baard. ik kon zijn gezicht ni goe zien, maar ik herinner me wel dat hij lang baard had. Zou het iets met mijn man te maken hebben ofzo?
Want je zei dat ik misschien een goeie man heb? Is het hij dan in mijn droom met die baard? Want in mijn droom zag ik ook zehma mijn man?? Tis zo raar en ingewikkeld, maar het geeft me een gevoel dat er daar iets achter zit, sobhan allah, echt waar.

hopelijk kun je me beetje meer helpen,

walaikoem asalaam
 
Top